آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایش تابستانه – ترفتدهای زیبایی مخصوص هوای آفتابی – آرایشگاه زیبایی تخصصی آرامیس مد

آموزش آرایش ویژه تابستانه

آرایش تابستانه – ترفتدهای زیبایی مخصوص هوای آفتابی – آرایشگاه زیبایی تخصصی آرامیس مد

آرایش تابستانهآرایشگاه زیبایی تخصصی آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان بهترین و اساسی ترین ترفتدهای زیبایی مخصوص هوای آفتابی را ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین راهنمایی ها در خصوص جذاب کردن استایل خود در روزهای آفتابی بخصوص تابستان هستید این مقاله را گام به گام با سالن زیبایی آرامیس مد بهترین آرایشگاه زنانه ونک و آتی ساز دنبال کنید.      

آموزش اساسی ترین نکات آرایش تابستانه

یکسری از سبک ها و روش های آرایشی مخصوص به زمان و موقعیت خودشان هستند. به همین دلیل آرایشگاه آرامیس مد تصمیم دارد در ادامه این مطلب روش های مناسب و اساسی برای آرایش تابستانه را به شما همراهان عزیز ارائه دهد. در این فصل و روزهای آفتابی درخشش آفتاب بیشتر از هر زمان دیگری می باشد، پس اگر شما هم می خواهید در این روزها بدرخشید با آرامیس مد همراه شوید.

اساسی ترین گام ها و نکات آرایش روزهای گرم و آفتابی:

بعضی از سبک های آرایشی همواره ثابت هستن و مورد پسند افراد در هر دوره و موقعیتی می باشد، اما بلعکس یکسری از سبک های آرایشی نیز وجود دارند که مخصوص یک دوره و زمان خاص هستند مانند سبک آرایش تابستانه که در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

گام اول: آرایش چشم

زیباترین مدل های آرایش چشم تابستانه

زیباترین مدل های آرایش چشم تابستانه

۱-سایه چشم سبک پری دریایی:

در این بخش از آرایش تابستانه کشیدن دو مدل سایه را داریم که در هرو باید از مژه های پرپشت و خط چشم تیره استفاده کنید.

  • مدل اول:

ابتدا از سایه سبز دریایی استفاده کرده و کل پلکتان را پوشش دهید. سپس در بالای سایه سبز از رنگ سایه آبی استفاده کنید و با استفاده از آن استخوان ابروهای خود را پوشش دهید.

  • مدل دوم:

گوشه داخلی چشم خود را با سبز دریایی پوشش دهید در قسمت مخالف چشم از رنگ آبی استفاده کنید و ناحیه میانی پلکتان را هم از ترکیب هردو رنگ استفاده کنید.

۲-استفاده از خط چشم سفید:

اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال استفاده از خط چشم سفید هستند، پیشنهاد می کنیم در همچین فصل هایی از خط چشم سفید استفاده کنید. خط چشم سفید با سایه های روشن زیبا می شود ولی اگر سایه تیره داشته باشید شکل نا متعارف و زشتی به چشمانتان می دهید.

  • روش استفاده:

بهترین کار استفاده از یک سایه روشن که نه مات باشد و نه اکلیلی روشن، می باشد. بعد از آن یک خط چشم گربه ای با رنگ سفید و مایع بکشید. در ادامه کار با استفاده از مژه مصنوعی و ریمل یک مژه پرپشت و جذاب برای خود درست کنید.

گام دوم: آرایش لب ها

نحوه انتخاب رنگ رژلب در تابستان

نحوه انتخاب رنگ رژلب در تابستان

ساخت لب های جذاب:

برای آرایش تابستانه لب ها شما باید برای خود با استفاده از رنگ های فوشیا، صورتی و پرتقالی برای خود لب های نئوی جیغ و جذاب بسازید.

  • کار با رژلب های براق و بولد نئویی:

زمان کار با این رژلب ها باید دقت بسیار بالایی داشته باشید. مستقیم ماتیکتان را روی لب هایتان بزنید و به روش آرایش لب آمبره یک خط لبی کمی تیره تر و یا همرنگ اطراف لب هایتان را بکشید.

گام سوم: زیباسازی پوست

بهترین لوازم براق کننده پوست

بهترین لوازم براق کننده پوست

درست کردن پوست به سبک براق:

در تمامی بخش های آرایش تابستانه همگی حالت خیسی و براقی دارند. به همین دلیل شما برای پوستتان بخصوص بخش های پلک و استخوان گونه هایتان باید حالت براق و خیس ایجاد کنید.

ابتدا با استفاده از مقدار کمی برق لب، پشت....

برای مشاهده ادامه آموزش ترفتدهای زیبایی مخصوص هوای آفتابی اینجا کلیک کنید.





مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-تابستانه-ترفتدهای-زیبایی-مخصو/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.